يوسفيوسف، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

فشفشه

يه روز با من يعني يويو باشيد

1390/6/30 11:24
نویسنده : مامان الهام
435 بازدید
اشتراک گذاری

سلامniniweblog.com

ديروز كه مامان الهام اومد خونه مثل هميشه كلي خوشحال شدم ومنتظر بودم مامان الهام منوببره بيرون تا اينكه دايي محمدم امد من با دايي قهر بودم مي دونيد چرا ؟niniweblog.com

چونكه منو صبح نبرده بود بيرون براي همين وقتي اومد تحويلش نگرفتم تا اينكه بعد از 5 دقيقه با هم اشتي كرديمniniweblog.comو با مامان و دايي رفتيم پارك خيلي خوش گذشت جاي شما خاليniniweblog.com

شيرينكاريهاي جديد :niniweblog.com

 وقتي ماماني حواسش نيست خاك گلدون را ميريزم بيرون يك حالي ميده.niniweblog.com

تازه روي پاي خودم مي ايستم به مبل تكيه ميدم ولي هنوز راه نميرم واز مبل هم ميروم بالاniniweblog.com

جديدن هم موقع خوشحالي ميزنم توي سره خودم  خوب خنگم ديگه.niniweblog.com

ديشبم خوابم نمي اومد و به زور مي خواستن بخوابونم ولي من مامان و بابا را خوابوندم بعد خيالم كه راحت شد خوابيدم.niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فشفشه می باشد