يوسفيوسف، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

فشفشه

تابستانی داغ با عسل مامان

1390/5/30 14:11
نویسنده : مامان الهام
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

در این دو هفته یو یو چه کرده؟زبان

هر مهمانی افطار که رفتیم فکر کنم مامان الی و بابا حجت دو کیلو کم کردند از بس ورجه وورجه کردم.اوه

از کارهای جدیدم بگم که با دستمال زمین پاک می کنم .موبایل مامان الی رو کوبوندم زمین صفحه کلیدش در امده بود مامان الی یه صبح تا ظهر سره کار بودخندهتازه اکروبات بازی هم می کنم سرم را روی زمین

می گذارم و باسن را بالا می برم و از زیر همه را نگاه می کنمیول.بابا ،مامان ،دد میگم همه ذوق می کنن.

با هر اهنگی می رقصم ایرانی، خارجی، نوحه، تیتراژ فیلم خلاصه کلی باحالم دیگه.نیشخندعاشق مو کندم  چند روز پیش یه دسته موی مامانم را کندم.کلی دردش امد ولی خیلی دوستش دارم این یه جور ابراز علاقه است دیگهماچ

دایی علی دو روزه دیگه  می رود سربازی دلم براش تنگ می شود دل شکسته

خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فشفشه می باشد